Här kan du anmäla dig till Falu Simsällskaps olika aktiviteter.

SIMSKOLAN:

Tisdagen den 9 april kl.11:30 öppnar anmälan till sommarens intensivsimskolor.

Grupperna, dagar och tider är nu synliga på vår bokningssida...

Läs gärna mer om våra nivåer här... och se vår simskoleöversikt...

Är barnet 3 år, men fyller 4 år under 2024 (oavsett när under året) kan barnet fortfarande anmäla sig till en grupp där åldersrekommendationen är 4-8 år. Bortse från den varning som kommer upp, det är bara att gå vidare.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst? Titta på vår hemsida www.falusim.se Klicka på "Verksamheten" välj sedan "Simskola" välj sedan fliken "Nivåer" där ni kan läsa mer om varje grupp innan ni gör anmälan.

ADMINISTRATIV AVGIFT:

Vi erbjuder digitala betalningsmetoder - allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För dig som medlem innebär det en smidigare upplevelse vid anmälan och betalning, och fler betalningsmetoder. För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift som ligger mellan 9 - 59 kr.