Hej och välkommen till anmälan för träning/läger hos Street Mentality i SUNDBYBERG/URSVIK!

Anmälan till Farsta/Älvsjö görs i ett annat formulär! Länk finns på www.streetmentality.se/alvsjo eller www.streetmentality.se/farsta

OBS! Anmälan till våren 2024 öppnar för alla 11:e december kl 8:00!

Full grupp? Fler platser kan bli ledigt inom kort, logga in och klicka vidare till "bevaka" så får du mail ifall plats blir ledig.

Det går endast anmäla sig till nybörjargrupper, vill man börja i en fortsättningsgrupp. Kontakta mehedi@streetmentality.se

Terminsstart VT 2024:  15 jan till och med 21 jan.

Terminsslut VT 2024: Prel 3 juni  till och med 9 juni.

Ingen ordinarie träning under skolloven.

Pris:

Terminsavgift = 1200kr + service avgift

Träning en gång i veckan + öppen träning och försäkring = 1200kr

Två gånger i veckan + öppen träning och försäkring = 2200kr

Nivåbeskrivning:

Nybörjare: Alla är välkommna oavsett tidigare erfarenhet

Fortsättning: Bör kunna alla säkerhetsregler, vaults (speed, lazy, kong, dash, reverse) samt frontflip till fötter på studsmatta.

Avancerad: Klicka på länken för info http://streetmentality.se/trickingavancerad/

Råkar man boka fel dag - maila mehedi@streetmentality.se så lägger han in er i rätt grupp!

Välkomna till vårt bokningssystem

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan du se detta här nedan. Ni kan filtrera på ålder och på plats.

Klicka på gruppen för att få upp mer information om den samt vilka förkunskaper som behövs.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst så ta en titt på vår hemsida för mer info www.streetmentality.se

Står det ej bokningsbar: Logga in så ändras det.

Hur man bokar:
Befintlig medlem

Klicka på "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner och fullfölj betalningen. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Ny medlem

Klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget och därefter ditt/ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka.
Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner fullfölj betalningen. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail mehedi@streetmentality.se eller på telefon 073-698 44 34

Är ni medlem men har bytt mailadress - kontakta mehedi@streetmentality.se