Välkomna till Dalby Gymnastikförenings bokningssystem

Nedan kan du boka in dig/ditt barn till:

- Läger annordnade av Dalby Gymnastikförening.

- Barngymnastik 4-5 år.

- Truppgymnastik 6 år och uppåt.

Är du/ditt barn äldre än 12 år, har tidigare erfarenhet av truppgymnastik och tror att du/ditt barn skulle passa i någon av våra nivåbaserade grupper Trupp Rosa (Nivå 6), Trupp Röd (Nivå 5) eller Trupp Lila (Nivå 3) istället? Hör av dig till oss på kansliet@dalbygf.se.

Klicka på gruppen eller lägeraktiviteten för att få upp mer information.

Tänk på att ni endast får anmäla barn till rätt åldersgrupp. Anmäler ni er till fel årgång kommer ni att få ett varningsmeddelande, men ni måste själva kontrollera att det blir rätt årgång. Bokning i fel årgång tillåts ej. (Vid speciella behov kan man eventuellt få plats i en yngre årgång)

Om aktuell grupp är fullbokad kan ni "prenumerera" på gruppen. Skulle det öppnas upp en ledig plats kommer alla som prenumererar att få ett automatiskt mailutskick. Först till kvarn gäller.

Hur man bokar:

Befintlig medlem

Har något av dina barn redan en plats i föreningen, klicka på den röda knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Ny medlem

Klicka på den röda knappen "Logga in". Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden och därefter ditt personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Betalning:

Betalning sker i samband med din bokning. Du kan välja att betala direkt med kort eller faktura.

Har ni frågor är ni välkomna att kontakta oss på mail: kansliet@dalbygf.se.