Anmälan friidrottsskola v.15

Vi kommer till påslovet att anordna en friidrottsskola som kommer att hållas i Sätra Friidrottshall. Friidrottsskolan är för barn och ungdomar födda 2008 - 2012 och öppen för alla oavsett om du är med i Spårvägens FK eller inte. Träningarna kommer ledas av erfarna ledare och vi anpassar och delar vid behov upp grupperna vid behov efter både ålder och träningsbakgrund. Vi välkomnar både ungdomar som tränat friidrott tidigare, tränar någon annan sport eller som testar på friidrott för första gången.

Vecka 15 (11/4-14/4) tisdag till fredag i Sätra Friidrottshall

Kostnaden per vecka för att delta är 1500:-.

Dagarna börjar kl.10.00 och håller på till 15.00, det ingår förutom ledarledda träningar lunch samt en ryggsäck!

Under veckan kommer de flesta av friidrottens grenar att få provas på.

Sista anmälningsdag för veckan (v.15) är 1/3.

Hur anmäler man sig?

Anmälan sker genom att först fylla i din e-post vid fältet "logga in". Du får då en engångskod till din mail som du behöver ange här. Är mailen kopplad till en medlem i föreningen så ser du namnet på ditt barn i en lista - klicka på rätt namn i listan. Är du inte medlem i föreningen, fyll i information om ditt barn som ska delta. Nu kan du välja veckan som deltagaren ska delta i friidrottsskolan, tryck på 'Reservera en plats'. Fyll i de obligatoriska frågorna och klicka på 'Nästa'. Slutligen skickas man vidare till en betalningssida där man antingen kan betala direkt med kort, på faktura eller via delbetalning. När betalningen är gjord så är bokningen slutförd, ett bekräftelsemail kommer då till angiven mailadress.

Om du har några frågor om friidrottsskolan är du välkommen att kontakta Dora Humeur via e-post på dora.humeur@sparvagenfriidrott.se