Bokningssidan:

Här har du möjlighet att boka in dig till:

• Klagshamns sommarcamp 2024
  • Klagshamnsloppet 2024
  • Stödmedlemskap

Klagshamns sommarcamp 2024:

1-3 Juli i år  kommer vi starta upp en sommarcamp för våra medlemmar i åldrarna 10-15.  Vi kommer erbjuda 3 härliga dagar med träning och mat i vår fantastiska miljö.

Måndag 9-15

Tisdag 9-15

Onsdag 9-15

Klagshamnsloppet 2024

Den 1/9 kommer Klagshamnsloppet gå av stapel. Detta är fjärde upplagan av loppet som erbjuder motionslopp för hela familjen. Mer information om loppet hittar på på löpsektionens sida.

Stöd föreningen - bli medlem nu!

-Stödmedlemskap

Nu mer än någonsin behöver vår kära förening nya och fler medlemmar – även stödmedlemmar. IFK Klagshamn har bland annat pga. pandemin och världsläget tappat ansenliga belopp som under normala fall inkommer till klubben och därför är vi väldigt glada för varje person som blir medlem eller stödmedlem – ett varmt tack till dig som tagit beslutet att stödja oss!

Stödjande medlem 200 kr