Sandåkerns Sportklubbs presenterar årets fotbollsskola för barn födda 2013 – 2016 i samarbete med Intersport

När: Vecka 25 och vecka 26

Tid: Måndag till torsdag mellan klockan 09.00 och 14.00.

För: Pojkar och flickor födda 2013 – 2016 (födda 2011 – 2012 har eget upplägg som du kan läsa om längre ner)

Pris: 650 kronor per vecka. I priset ingår förutom härliga dagar med mycket fotboll även en fotboll, en t-shirt och en vattenflaska. Medtag egen lunch och mellanmål.

Var: Grubbevallens konstgräsplan

Ledare: Fotbollsskolan leds primärt av äldre aktiva i föreningen.

Övrigt: Anmäler man sig båda veckorna utgår en rabatt på 200 kronor för den andra veckan, dock ingår ingen extra uppsättning av boll och t-shirt.

Betalning sker inte i samband med bokning, utan veckorna innan fotbollsskolan startar. Begränsat antal platser. Om veckorna blir fulla kan ni prenumerera på önskad vecka och får då ett mejl om det uppstår lediga platser.

Välkomna med er anmälan!

Vi frågor eller funderingar, kontakta kansliet på kansli@sandakernssk.se eller via telefon 090-774148.

Vi erbjuder inte fotbollsskola för 6-åringar, i år barn födda 2017. Under hösten 2023 kommer vi att bjuda in till populära Bollek för födda 2017 vilket blir den första introduktionen till föreningens organiserade verksamhet.

Sandåkerns Sportklubbs presenterar en uppdaterad fotbollsskola för barn födda 2011 – 2012 i samarbete med Intersport

När: Vecka 26 (endast en vecka)

Tid: Måndag till torsdag mellan klockan 10.00 och 15.00.

För: Pojkar och flickor födda 2011 – 2012 (två grupper)

Pris: 1050 kronor. I priset ingår förutom härliga dagar med mycket fotboll även en t-shirt, vattenflaska, drickyoghurt varje dag, kostföreläsning och specialträning med coacher från UPC. Inga bollar ingår i avgiften, men kommer finnas via föreningen under fotbollsskolan.  Medtag egen lunch.

Var: Grubbevallens konstgräsplan

Ledare: Fotbollsskolan leds primärt av ledare från föreningen tillsammans med äldre aktiva.

Övrigt: Betalning sker inte i samband med bokning, utan veckorna innan fotbollsskolan startar. Begränsat antal platser. Om veckorna blir fulla kan ni prenumerera på veckan och får då ett mejl om det uppstår lediga platser.

Välkomna med er anmälan!