Välkommen till vårt bokningssystem!

-------------------------
Om ni har en iPhone och har fått en länk till bokningssystemet från oss, måste ni klistra in länken i er webbläsare för att ni ska kunna komma in i systemet och genomföra bokningen. Detta är en bugg, som SportAdmin tittar på, men vi vet inte när det kommer lösas. Vi beklagar besväret!

Preliminära datum för platssläpp inför HT24

HÄR kan ni se vårens grupper i barnverksamheten.

Vårens medlemmar i Alla kan gympa och Vuxengrupperna ligger redan tillagda i gruppen för hösten. Ni bekräftar er plats genom att betala fakturan som skickas ut till er i augusti.

Uppe i höger hörn hittar ni instruktioner om hur inloggning och bokning går till.

Gör gärna en kostnadsfri bokning till vår Påminn-om-platssläpp-grupp för att se hur det funkar. Samtidigt anmäler du då att du vill att vi påminner dig om när platssläpp närmar sig.

Tänk på att om ni redan har en profil i föreningen, måste ni logga in med samma mailadress för att komma åt just den deltagarens profil igen och därefter kunna boka.

Vanliga frågor