Välkomna till bokningssystemet!

HT 2024 börjar helgen v 35 och vardagar v 36

Finns det ledig plats i någon av våra kurser kan du se det här nedan. Ni kan filtrera på exempelvis ålder och stil.

Observera att schemat kan komma att behöva justeras, berörda kurser blir då informerade inför starten.

Ålders- och nivåangivelser är rekommendationer från föreningens sida och inga styrande regler.

N = Nybörjare
F = Fortsättning
A = Avancerad
ÖN = Öppen nivå

Har du frågor så hjälper vi dig gärna: info@dansfabriken.org

Genom att hålla muspekaren över eller klicka på "Så fungerar det" får ni en enkel förklaring steg för steg hur det går till att boka.

OBS! Du blir alltså inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto. :) Du behöver göra alla stegen.

Om en grupp är full
Du kan i de allra flesta fall välja ”Bevaka grupp”.
Alla som bevakar gruppen får ett utskick med erbjudande om plats om och när sådan finns. Då är det först till kvarn att boka in sig.

Betalning
Läs om vår prissättning här: www.dansfabriken.org/priser

Terminsavgiften betalas direkt med kort eller Swish vid anmälan, via Billmate / Qvickly här i bokningsfunktionen.

Som ny dansare får man alltid prova första tillfället, önskar dansaren ej fortsätta efter det görs en återbetalning av träningsavgiften. Kontakta i så fall info@dansfabriken.org med uppgifter om dansaren och vilken kurs den önskar avanmäla sig från, senast 2 veckor in i terminen. (Obs, medlemsavgiften återbetalas ej)

Terminen avslutas med shower, läs mer här under terminens gång: www.dansfabriken.org/shower