Välkomna till vårt bokningssystem

Hur man bokar:
Ny medlem

Klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget och därefter ditt/ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka.
Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Befintlig medlem

Har du redan ett konto klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

VID BOKNING

GRÖN SIFFRA : Visar hur många lediga platser som finns i gruppen --> Logga in för att boka.

FULLBOKAT: Gruppen har inga platser tillgängliga.
Om gruppen är fullbokad kan du välja att bevaka gruppen. Vid ledig plats får du ett mail. Du måste då boka platsen
OBS! fler kan bevaka gruppen så föst till kvarn gäller.

EJ BOKNINGSBAR: Gruppen är stängd för bokning alt. du har inte loggat in. --> Klicka på gruppen för mer info.

Ej bokningsbar betyder inte att gruppen är fullbokad.

BEKRÄFTELSE: När bokningen är genomförd skickas en bekräftelse och faktura till angiven mail.

FELMEDDELANDEN

Personnumret är redan registrerat :

Vi har redan barnets uppgifter och du har loggat in med en mailadress som inte är registrerad på medlemmen. Logga in med rätt mailadress eller kontakta föreningen för att byta mailadress.

Jag får ingen kod :

Kontrollera att mailadressen är rätt och att det är den du använde dig av vid registreringen. Får du fortfarande ingen kod kan mailadressen blivit fel vid registreringen (stavfel eller liknande). Kontakta föreningen för att kontrollera adressen.

Påminnelse om ålder:

Boka gärna rätt åldersgrupp från början.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail stromstadgymnastik@gmail.com.