Välkommen till Ormteatern!

Här kan du anmäla dig eller ditt barn till våra kurser, och du kan bli medlem i föreningen.

Klicka på "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget och därefter personnummer och kontaktuppgifter på personen som ska bokas. Du har nu skapat ett konto. Klicka sedan på den grupp som du vill boka och läs igenom informationen.

Om du anmäler ditt barn till en kurs behöver du inte anmäla dem som medlem också – de blir medlemmar om de inte är det, och medlemsavgiften läggs till automatiskt.

Har du redan ett konto kommer du få fylla i en engångskod när du ska logga in. Koden skickas till din mail! Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka.

Information om gruppen öppnas i nytt fönster. Klicka på "Boka" längst ner.

Vill du ha mer hjälp klicka på (i), så fungerar det, uppe till höger!

Tack för din anmälan!

Med vänliga hälsningar,