Välkomna till vårt bokningssystem

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan du se detta här nedan.  I en grupp där det står "Ej öppen" kan medlemmar i IFK Österåker boka när man loggat in.

Grupper med texten "Externa" är endast avsedd för spelare som är medlemmar i andra föreningar.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst så ta en titt på vår hemsida www.osterakerhockey.se för mer info eller kontakta vårt kansli kansli@osterakerhockey.se.

HUR MAN BOKAR:

För dig som är medlem

Är du medlem i föreningen har du automatiskt ett konto. Klicka på den blå knappen "Logga in för att boka". I första steget fyller du i din e-post. Du får ett mail med en engångskod till din e-postadress. Skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka därefter på den grupp du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer nu att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

För dig som inte är medlem

Klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka". I första steget fyller du i din e-post och därefter ditt/ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du får ett mail med en engångskod till din e-postadress. Skriv in engångskoden. Därefter kan du välja vem du vill boka in.
Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

OBS, för att delta i våra camper och skills behöver du inte vara medlem i föreningen.

Ångerrätt

Det är 14 dagars ångerrätt på genomförd bokning. Dock kan återbetalning komma att reduceras om det är kortare tid än 14 dagar till aktiviteten börjar.