Välkomna till vårt bokningssystem

Grupper: Befintliga medlemmar får sin faktura direkt via mailen och bekräftar sin fortsättning genom betalning. Vissa grupper kan uppmanas att boka sin plats och då gör man det här, vi skickar ut mail och uppdaterar hemsidans förstasida när det är dags.

Nya medlemmar kan få möjlighet att förtursboka sig i mån av plats (efter att befintliga medlemmar har återanmält sig) inför nästa termin till våra gröna och orange genom att anmäla sig till "Betalande kö". Ni kommer då få ett mail inför bokningssläpp i januari, observera att vi inte kan garantera plats även om man står i förturskön. Det är en möjlighet för dem som vill få mail om bokningssläpp eller restplatser.

Generellt vid bokning:

Anmäl ert barn endast till 1 grupp och följ födelseåldern för gruppen annars kommer vi att ta bort ert barn från gruppen.

Om du redan har ett konto och ska boka plats till ett syskon, se till att välja "Ny deltagare" enligt nedan så att inte ena barnet hamnar i två grupper.

Hur man bokar:

Du måste först skapa ett konto. OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Befintlig medlem

Har du redan ett konto klicka på knappen "Logga in ". Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Ny medlem

Klicka på knappen "Logga in". Fyll i din e-post i första steget och därefter ditt/ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka.
Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Frågor?

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail gymnastik@varbergsgif.se eller på telefon 072-39 75 449 (se tider på hemsidan under "Kontakta oss"). Du kan även läsa mer om oss i vår föreningspolicy om du undrar hur vi bedriver vår verksamhet.

Föreningens sportchef är personuppgiftsansvarig och nås enligt ovan. Uppgifterna vi samlar in är nödvändiga för medlemsregistret och används för registerhantering, försäkringar, tävlingsanmälningar och kan användas vid förmedling av kontakt mellan grupperna. E-postadresser kan användas till utskick från samarbetsparters, men delas inte med dessa.