För gymnaster som tränat hos oss under Hösten 2023  öppnar anmälan den 27 December kl. 08.00
För nya medlemmar öppnar anmälan den 3 Januari  kl. 08.00.

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan du se detta här nedan. Ni kan filtrera på ålder och på plats. Klicka på gruppen för att få upp mer information om den.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst så ta en titt på vår hemsida för mer info www.gksplitt.se

Observera att man endast anmäler till träningsgrupperna, om man går i en tävlingsgrupp så flyttas man automatiskt över till nästa träningsperiod.

Nu erbjuder vi nya digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För dig som medlem innebär det en smidigare upplevelse vid anmälan och betalning, och fler betalningsmetoder. För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr.

Dessutom får du tillgång till MedlemsAppen = kalender, kallelser, digitalt medlemskort, samåkning, utskick, m.m. Ladda ner ”SportAdmin MedlemsApp” från AppStore eller Google Play, efter att du har betalat medlemsavgiften så får du också tillgång till Medlemskortet och eventuella medlemserbjudanden direkt!

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail kansli@gksplitt.se