Välkommen att DANSA med oss!

Nedan ser ni vilka lediga platser vi har till våra dans/träningskurser.

Klicka på knappen "LOGGA IN" för att boka en plats. Ni anger er e-post och därefter skickas ett engångslösenord till er.

Följ därefter instruktionerna för att göra en direktbokning till en danskurs.

(Varje dansare kan boka sig till flera olika grupper)

Medlemskap i Föreningen Team DANSA!

Du som dansar hos DANSA!  eller tränar hos TRÄNA! kan välja att gå med i Föreningen Team DANSA! Medlemsavgiften är 0:-

Priset som visas när du anmäler dig är ett medlemspris (något lägre). Om du väljer att inte bli medlem i Team DANSA! men ändå vill dansa och träna hos oss ber vi dig att kontakta oss innan du anmäler dig för att då erlägga en annan avgift (något högre än medlemspriset) se hemsidan under priser.

Läs mer om Team DANSA! på vår hemsida eller på team DANSAs egna hemsida.

GDPR

Vi på DANSA! och TRÄNA! i Falun är måna om att du som kund känner dig trygg med hur vi hanterar dina personuppgifter. Vi lagrar endast de uppgifter om dig eller ditt barn som behövs för att bedriva dansundervisning, tävling och träning samt sköta vår affärsmässiga relation i de situationer när du använder våra tjänster eller på något sätt är i kontakt med oss.

Genom att logga in i Sportadmin kan du själv hantera dina personuppgifter på ett enkelt sätt.

Har du några frågor eller utöva din rätt att bli borttagen ur våra register får du givetvis höra av dig till oss på email kontoret@dansaifalun.se respektive kontoret@tranaifalun.se.

DANSA i Falun fotograferar i bland vår verksamhet för att publicera på tex. vår hemsida och sociala medier. Om ni inte vill att DANSA! eller TRÄNA! i Falun publicerar fotografier av dig eller ditt barn ber vi er att skriva det i rutan för Övrigt

BEVAKA en plats om det är FULLBOKAT

Är det fullbokat i er önskade grupp?

Gå in på den önskade gruppen, tryck på den röda knappen som det står FULLBOKAT på. Då kommer det upp en möjlighet att trycka på en BEVAKA knapp, tryck på den och fyll i era uppgifter för att ställa er i kö till den önskade gruppen. Om det blir en ledig plats kontaktas ni via mail eller sms.

OBS! Gäller endast för FULLBOKADE kurser!

Har du några frågor angående grupperna eller bokningen, kontakta oss på kontoret@dansaifalun.se.

Välkomna!

Helena med ledare