Välkommen till Ystads Simsällskap!

Sommarverksamhet 2024

Bokningen för sommarverksamheten öppnar för alla den 2 April 2024 kl. 10.00

OBS! Ni måste logga in för att kunna boka plats.

Vi förbehåller oss rätten att ställa in om deltagarna är färre än 30 barn.

Höstterminen 2024

Bokningen för höstterminen 2024 för åter anmälan Tisdagen den 21 Maj kl.10.00 (de som har simmat hos oss under våren 2024 och vintern 23/24)

OBS! Ni måste logga in för att kunna boka plats.

För nyanmälan öppnar bokningen Torsdagen den 20 Juni kl.10.00

Höstterminen startar V.32

Vårterminsplaneringen hittar ni på startsidan.

Finns det ledig plats i någon av våra grupper så syns detta här nedan när du klickar på gruppen.

Hur man bokar:

Ny medlem

Klicka på den röda knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden och därefter ditt personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Befintlig medlem

Har du redan ett konto klicka på den röda knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

OBS! Er bokning till YSS Simskola är bindande, regler enligt konsumentköplagen.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail kansli@ystadsim.se
eller på telefon 0411-727 10

Vanliga problem som kan uppstå vid bokning är att fel webbläsare används. Sportadmin rekommenderar Google Crome. Glöm inte att godkänna coockies.

Tider och grupper kan komma att förändras beroende på antal anmälningar. Vid förändringar av tider tar vi kontakt med Er som är berörda.