Välkomna till vårt bokningssystem

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan du se detta här nedan. Ni kan filtrera på ålder och på plats.

Klicka på gruppen för att få upp mer information om den samt vilka förkunskaper som behövs.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst så ta en titt på vår hemsida för mer info www.falkenbergsk.se

Hur man bokar:
Ny medlem

Ange din e-mailadress och tryck på "Logga in" . Fyll i sedan deltagarens (barns) personnummer och klicka på "Vidare"

Nu kan du ange alla övriga kontaktuppgifter och skapa ett konto. Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka.
Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Reservera en plats" längst ner. Därefter kan du välja hur du vill betala och anmäla dig/ditt barn.Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Befintlig medlem

Ange din e-mailadress och tryck på "Logga in" . Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Reservera en plats" längst ner. Därefter kan du välja hur du vill betala och anmäla dig/ditt barn.Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Bekräftelse på bokning / Kallelse

När du bokar en kurs hos oss får du en bekräftelse direkt på skärmen att ditt barn är anmält och då skapas också fakturan som du då kan betala direkt eller via faktura eller delbetalning.

Vi använder Billmate AB som betalningstjänst så vid frågor ta kontakt med företaget.

Ev avbokning/Återbetalningsregler

Alla eventuella avbokningar eller önskemål om byten skall ske via e-post, simskola@falkenbergsk.se

Avbokning mer är 14 dagar innan kursstart debiteras med 250:- kronor.

Plats som bokats och avbokas via e-post senare än 14 dagar innan kursstart debiteras med 400:- kronor.

Avhopp av kurs och meddelande via e-post efter första erbjudna kurstillfället debiteras med halv kursavgift samt medlemsavgift i förekommande fall.
Avhopp av kurs och meddelande via e-post efter andra erbjudna kurstillfället debiteras med hel kursavgift samt medlemsavgift i förekommande fall.
Vid avbokning p.g.a. sjukdom/skada där läkarintyg kan uppvisas återbetalas den del av kursavgiften som motsvarar de missade tillfällena.

Ändrade tider

Vi kan tvingas ställa in en kurs före kursstart om deltagarantalet är färre än 5 st. Ni har då rätt att återfå hela deltagaravgiften.

Dessutom kan det händer att vi ät tvungen att ställa in en lektion pga andra omständigheter som t.ex fel med bassängen. Vi försöker i så fall att ordna återbad men kan inte garantera att det är samma dag/plats.

Falkenbergs Simklubb avskriver sig all återbetalningsskyldighet och ersättning för missade kurstillfällen, kopplat till omständigheter som föreningen inte själv råder över.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail simskola@falkenbergsk.se eller på telefon 070 407 96 66.