Medlem Sirius Fotboll 2024

Uppsala är blåsvart - bli det du också!

Att bli medlem i Sirius Fotboll är ett bra sätt att stötta klubben i ditt hjärta. Förutom att du får tillgång till en rad förmåner är du även med och hjälper klubben att växa och har möjlighet att göra din röst hörd på medlemsmötet.

Våra medlemskap

Vuxen (fr.o.m.) 25 år: 450 kr

Ungdom (t.o.m.) 24 år: 200 kr

Familj: 650 kr

Ständig medlem: 6000 kr

För att registrera ditt familjemedlemskap måste ni registrera samtliga medlemmar i föreningen. Gör detta genom att klicka på ditt namn uppe till vänster och sedan på "ny person".

Ny medlem

Klicka på knappen "Logga in" högst upp på sidan. Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden och därefter ditt personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Har ni medlemsfrågor kontakta oss gärna på mail ian.sirelius@siriusfotboll.se

-------------------------------------------------------------------------------------------

Camper & läger

IK Sirius anordnar under 2024 olika camper & läger som Summer camp, akademi xtra/xtern m.m.

Anmälan och mer information kring varje läger hittar du under varje specifik camp.

Du behöver inte vara medlem eller tillhöra ett Siriuslag för att delta på våra camper & läger.

Vid frågor gällande summer camp maila till david.hollinggard@siriusakademi.se

Vid frågor gällande akademi Xtra/Xtern maila till christian.pellving@siriusakademi.se