Hjärtligt välkomna blivande och existerande medlemmar i CK Ringen!

--MEDLEM SEDAN TIDIGARE--
Här kan ni enkelt betala årets medlems- och träningsavgift.

Enskilt medlemskap
Ange din mail och klicka på LOGGA IN så kommer du få ett mail med en engångskod till din mail. Klicka på den eller de avgifterna du vill betala och genomför betalningen med Kortbetalning eller Swish.

Familjemedlemskap
Ange din mail och klicka på LOGGA IN så kommer du få ett mail med en engångskod till din mail. Klicka på medlemsavgift och gå vidare till betalsidan, på detta steg kommer du få möjligheten att välja familjemedlemskap. När betalningen är genomförd så har du betalat medlemsavgiften för alla familjemedlemmar, men, observera att alla familjemedlemmar behöver logga in med sin egen mail och registrera sig som medlem.
Är det så att flera familjemedlemmar är registrerade med samma mail så kommer du kunna välja mellan dessa och registrera dem var för sig. Viktigt i så fall att tänka på att du väljer rätt person om du också ska betala träningsavgiften för någon eller några.
Får du inte upp alternativet att betala familjemedlemskap så är inte de önskade personerna grupperade i systemet, vänligen maila ekonomi@ckringen.se med en lista på personerna du vill gruppera i ett familjemedlemskap.

Du ska alltså inte behöva ange några personuppgifter. Skulle det vara så att du inte kan logga in så kan det vara så att du inte angett den mailadress som du är registrerad med. Fungerar det inte så skicka ett mail till ekonomi@ckringen.se så kollar vi på det.

---NY MEDLEM---
Kul att du vill bli medlem!

Enskilt medlemskap
Ange din mail och klicka på LOGGA IN, du kommer då få upp ett formulär där du anger dina personuppgifter, och eventuella målsmäns. När dina uppgifter är sparade så kommer du kunna logga in, och därefter gå vidare och betala medlemsavgiften.

Familjemedlemskap
Tyvärr finns inte denna funktionalitet än så vi har fått hitta på en egen lösning.
Vänligen skapa användare för varje familjemedlem och registrera samtliga familjemedlemmar i gruppen längst ned som heter "Ny medlem som önskar Familjemedlemskap". Därefter mailar ni till ekonomi@ckringen.se och berättar att ni vill lösa familjemedlemskap.

OBSERVERA att du kan antingen skapa användarna med sina egna mailadresser (detta förutsätter att du har tillgång till inboxen för att se engångskoden för inloggning), eller så skapar du alla användare med samma mail så kan vi ändra i systemet i efterhand.

Är det något som inte fungerar eller om ni har några frågor så kontakta oss på ekonomi@ckringen.se