Hej!

Välkommen till Håbogymnasternas bokningssystem

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan du se detta här nedan.

• Ni kan filtrera på ålder och på plats.
  • Klicka på gruppen för att få upp mer information.
  • Tillgängliga platser är under en begränsad tidsperiod endast bokningsbara för redan aktiva gymnaster sedan tidigare terminer.
  • Efter att de aktiva gymnasterna bokat sina platser kommer eventuella lediga platser att förmedlas till köande.

Hur man bokar

Klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka".

Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken gymnast som du vill boka. Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner och betala avgiften. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Observera att samtliga platser som visas är reserverade åt en gymnast. Det går alltså inte att själv skapa en ny person och boka till en grupp. Anmälan av nya gymnaster ska alltid ske via vår hemsida www.habogymnasterna.se

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Köpvillkor
Anmälan till Håbogymnasterna
Anmälan till Håbogymnasterna sker via vår hemsida habogymnsterna.se.

Betalning
Betalning sker genom kort, swish, delbetalning eller via faktura.  Bekräftelse på bokning skickas via mail så snart bokningen är genomförd. Vid betalning med faktura tillkommer en fakturaavgift på 49kr.

Medlemsavgift
Enligt Håbogymnasternas stadgar är man som medlem skyldig att betala medlemsavgift samt övriga avgifter som beslutats av Håbogymnasterna. Medlemsavgiften fastställs av årsmötet.

Medlemskapet är personligt
Medlemskapet knyts till ditt personnummer, och medlemskapet är därmed personligt.

Leverans av medlemskap
Medlemskapet levereras vid betalning.

Tidpunkt för startdatum/slutdatum är angivna vid bokning och i bekräftelsen. Träning levereras enligt gruppens utsatta startdatum.

Ångerrätt
Inom 14 dagar efter genomförd bokning, ska eventuell avbokning meddelas.

Meddelande om avbokning ska lämnas skriftligen till föreningen.

Meddelande om avbokning ska innehålla dina personuppgifter samt uppgift om den kurs/grupp du är anmäld till.

Återbetalning
Återbetalning efter ångerrättstiden gått ut sker enbart mot sjukdom och skall intygas av läkare.

Avgifter
Du kan läsa mer om vad de olika avgifterna innebär på vår hemsida: http://www.habogymnasterna.se/sida/?ID=223895

Vid sjukdom:
Självklart är deltagande ledare och gymnaster fullt friska. Känner man sig det minsta krasslig stannar man hemma. Efter sjukdom ska minst två friska dygn utan symptom  passera innan man tränar igen.

Kontakt
Du är alltid välkommen att höra av dig till info@habogymnasterna.se om du har några frågor om bokningsförfarandet.