Välkomna till vårt bokningssystem

Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst så ta en titt på vår hemsida för mer info www.ikeg.se

Om du börjar som ny i en grupp har du rätt att prova de två (2) första gångerna på terminen innan du bestämmer dig för att fortsätta i gruppen. MEN det är mycket viktigt att meddela direkt om du inte vill ha platsen kvar annars får ni betala för hela terminen även om ni inte utnyttjar platsen! Om ni inte vill ha platsen kvar måste det anmälas senast tre dagar efter andra träningspasset och då betalar vi tillbaka avgiften med ett avdrag på 300 kr. Avgiften som Qvickly tar ut för betalningen återbetalas inte.

IKEG har skapat en 50/50 fond. Denna fond är till för medlemmar inom IKEG och här finns möjlighet att söka bidrag för hälften av träningsavgiften. Fonden kan också vid positivt kapital ge bidrag till enskilda gymnaster för tävlingar och läger, dock aldrig mer än 50% av den totala kostnaden.

Fondens syfte är att skapa ett hållbart idrottande för alla som vill träna inom IKEG, oavsett ekonomiska förutsättningar. Fonden vill främja ”gymnastik för alla”. IKEG vill inte exkludera någon eller bidra till utanförskap utan IKEG vill vara en förening där alla är välkomna.

Föreningen avsätter 5 kr/medlem från medlemsavgiften till vår 50/50 fond. Utöver detta tar föreningen gärna emot bidrag och sponsring till denna fond utifrån av exempelvis föräldrar eller företag. Om du vill ge ett bidrag finns det möjlighet att göra det i anmälan. Välj då antalet bidrag á 50 kr du vill bidra med.

Vi är otroligt tacksamma över alla bidrag vi kan få!

Om några grupper blir för små kan sammanslagning av grupper förekomma. Om det innebär ändring av träningstider kommer informationen ut i god tid. Det kommer aldrig att innebära en minskning av träningstiden.

Hur man bokar:

Befintlig medlem

Har du redan ett konto fyll i din e-post högst upp, klicka på knappen "Logga in". Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Ny medlem

Tryck på Gå vidare längst ner på sidan. Välj vilken grupp ni är intresserade av.

1 Ange din e-mailadress

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Om du vill göra en anmälan till en grupp som inte är öppen för bokning kan du göra det via länken https://sportadmin.se/pop/ko.asp?ID=290941420

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan du se detta här nedan. Ni kan filtrera på ålder och på plats.

Klicka på gruppen för att få upp mer information om den samt vilka förkunskaper som behövs.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail info@ikeg.se eller på telefon 016-51 51 51.