Välkomna till vårt betalnings- och bokningssystem!

Här finns information om våra olika grupper och läger. Välj den typ av grupp som bäst motsvarar era önskemål. Utgå från året då gymnasten är född. Genom att klicka på en grupp finner du information om aktiviteten, eventuella förkunskaper, dag och tid.

Vi vill uppmärksamma om att tiderna är preliminära och kan komma att ändras.

Mellan höst- och vårtermin sker i regel få avhopp och det är därför är det få platser som blir lediga!

För bokning till Umeå Gymnastikförening:

Ange din mailadress och följ instruktionerna för att göra en bokning. Det kan ta några minuter innan koden kommer till er mail. Har ni bytt mail kommer den be om personnummer på gymnasten, finns personnumret i vår databas så ber dig kontakta oss på mail kansli@umeagf.se för att uppdatera mailen.

Är ni nya i föreningen följ instruktionerna.

Grön siffra: Visar hur många lediga platser som finns i gruppen ---> Logga in för att boka

Fullbokat: Gruppen har inga platser tillgängliga ---> Klicka på "Prenumerera" för att få automatiskt utskick vid avhopp, först till kvar att boka.

Ej bokningsbar: Gruppen är stängd för bokning på grund av t.ex. gruppen inte har ny intag, åldern är fel mm - alternativt att du har inte loggat in. Ej bokningsbar betyder inte att gruppen är fullbokad. Klicka på gruppen för mer info.

Bekräftelse: När bokningen är genomförd skickas en bekräftelse och faktura till angiven mail. Här finner du lite information som är viktig att läsa igenom inför terminsstart.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Följande villkor för avanmälan gäller:

För stödmedlemskap gäller endast 14 dagars ångerrätt.

Avanmälan inom 14 dagar från bokningsdatum: 100% av betald avgift återbetalas, om inte 1:a träningsveckan påbörjats då gäller meningen nedan.

Avanmälan efter 1:a träningsveckan: Betald avgift återbetalas förutom licensavgift (150 kr, gäller ej BU), medlemsavgift (100 kr) samt en avgift för de träningstillfällen som varit.

Avanmälan under 2:a till 4:e träningsveckan: Betald avgift återbetalas förutom licensavgift (150 kr, gäller ej BU), medlemsavgift (100 kr) samt en avgift för de träningstillfällen som varit.

Avanmälan efter 4:e träningsveckan: Ingen återbetalning sker. Kontakta kansliet om träningen måste avbrytas vid skada och uppvisa läkarintyg för återbetalning: Återbetalning enligt ovan villkor med undantag efter 4:e träningsveckan.

Har fakturan inte hunnit bli betald vid avanmälan krediteras fakturan alt. debitering för genomförd träning enligt ovan.

Vid frågor och funderingar kontakta kansliet kansli@umeagf.se