Varmt välkommen till Heleneholms IF bokningssida via Sportadmin. Nedan hittar du flertalet bokningar till våra olika event! T.ex simgrupper

Klicka på "Gå vidare" alternativt "Visa mer" för att se vilka event som är möjliga att boka in sig på för tillfället.

Du loggar in med den mejladress du angivit när du blev medlem. Nya personer kan också registrera sig direkt på siten, tänk på att du måste vara medlem för att delta på vissa av våra event (t.ex simning).
-----------
Om du vill registrera dig för att bli medlem eller provträna i någon av våra träningsgrupper gör du det antingen nedan (direkt betalning) eller via våra formulär som du hittar på nedanstående länkar (prova på).

Vid frågor går det bra att höra av sig till kansli@heleneholmsif.se / 040-194220

Med Vänlig Hälsning Heleneholms IF