Välkomna till UIF Friidrotts bokningssystem!

MINIORLANDSLAGET klicka här!

Terminsbokning vårterminen 2024

När öppnar anmälan?

Måndag den 4/12 kl. 18:00 öppnar anmälan för de som varit med i en grupp HT 2023.

Måndag den 18/12 kl. 18:00 öppnar anmälan för nya medlemmar

Vid frågor och funderingar, finns många svar här.

__________________________________________________

BLI MEDLEM:

Boka in dig i gruppen "Medlem 2024" för att bli medlem.

__________________________________________________

Tränare anmäler sig själva till "Tränare 2024" och sitt barn till träningsgruppen, precis som övriga barn.

_________________________________________________

TERMINSBOKNING: Vårterminen 2024 startar vecka 3 (15-21 januari) och avslut vecka 19.

Befintliga medlemmar (varit medlem HT23)

Den 4 december kl. 18:00 öppnar bokningen för de som varit med i en grupp HT23 och man bokar in sig i sin åldersgrupp.

Observera! Man behöver logga in för att få tillgång till sin plats under denna förtursperiod.

Nya medlemmar

Anmälan öppnar den 18 december kl. 18:00 och först till kvarn gäller! Det finns möjlighet att bevaka gruppen.

Vill du prova på, anmäler du dig och får träna som vanligt, vill du inte fortsätta måste du meddela detta när du varit med på två (2) träningstillfällen. (Då får du tillbaka terminsavgiften, ej medlemsavgiften, minus en administationsavgift på 250kr)

OBS! För att gruppen ska bli av så ska det vara minst 15st deltagare och minst två föräldratränare, blir det färre barn och inte får in några föräldratränare, så ställs gruppen in.

OBS!! Vi jobbar för fullt för att få fram ledare till några av våra barngrupper. Om du eller någon du känner är intresserad av att hjälpa oss bli tränare får ni gärna höra av er till barn-ungdom@uiffriidrott.se

_________________________________________________

Född 2009 eller tidigare?

Är du äldre (+15 år) och vill börja med friidrott kontaktar ni oss på kansli@uiffriidrott.se där du förklarar vilken gren och träningsmängd du är intresserad av.

Ideellt engagemang inom UIF Friidrott

Familjer som anmäler sig till föreningen ska göra mint 10 timmar som funktionärer per termin, exklusive Blodomloppet då alla hjälper till.
Viktig information om att vara funktionär i föreningen

TRÄNINGSKORT

Det finns två olika träningskort och giltighetstiden på korten är från köptillfället till 31 augusti.

- Ett kort för de som betalar medlem och träningsavgift i UIF Friidrott.

- Ett kort för övriga (inkluderat endast medlemmar i UIF Friidrott).

Kortet/taggen hämtas ut vid servicecenter på IFU Arena