Välkommen till vårt bokningssystem!

Här kan du se om det finns lediga platser i våra grupper. Klicka på gruppen för att få upp mer information.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst så hör av er till oss på akarpsgymnastik@gmail.com

Ej öppen = Om en grupp är stängd kan det bero på att anmälan inte öppnat för terminen ännu. Det kan också bero på att våra medlemmar har förtur till att anmäla sig.

Fullbokad = Om gruppen är fullbokad kan du välja att bevaka gruppen för att automatiskt få ett mail om det blir en ledig plats. Det är sedan först till kvarn som gäller.

Bokning

• De grupper som kräver förkunskap ligger inte ute på bokningssidan. Har ditt barn gått på gymnastik tidigare så kontakta oss för att stämma av nivå och tillgänglighet i grupperna.
  • Vid bokning till en grupp som inte passar i ålder kommer personen att plockas bort från gruppen.
  • För att bevaka en grupp går man in på gruppen och trycker sedan på logga in. Inför varje termin töms alla bevakningar, det vill säga att man måste gå in och bevaka på nytt om man ännu inte fått en plats.

Betalning

• Vi rekommenderar alla våra medlemmar att betala avgiften direkt med kort för att undvika påminnelseavgifter.
  • Väljer du att betala via faktura vill vi göra dig uppmärksam på att den skall betalas inom 14 dagar, därefter tillkommer en påminnelseavgift på 60 kr. Fakturorna skickas ut via mail. Var noga med att kolla din skräppost om fakturan inte kommer i din inkorg.
  • För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr.

Ångerrätt

• Inom 14 dagar efter genomförd bokning, ska eventuell avbokning meddelas
  • Meddelande om avbokning ska lämnas skriftligen till akarpsgymnastik@gmail.com
  • Meddelande om avbokning ska innehålla dina personuppgifter samt uppgift om den kurs/grupp du är anmäld till.

Återbetalning

• Återbetalning efter ångerrättstiden gått ut kan ske efter 1-2 träningstillfällen om avbokning meddelas senast dagen efter det andra träningstillfället. Ingen återbetalning görs efter detta.
  • Meddelande om avbokning ska lämnas skriftligen till akarpsgymnastik@gmail.com

OBS! Ingen återbetalning görs av administrationsavgiften från Qvickly (kort- och fakturaavgift)

Har ni frågor kontakta oss gärna på akarpsgymnastik@gmail.com