Vi ber er respektera de åldersgränser som är satta på respektive grupp.

På vår hemsida finns mycket information om vår verksamhet - läs den innan du bokar!

www.ostersundsgymnasterna.se

**********************************************************************************************************************

Observera att vi inte längre sköter faktureringen/kortbetalningen. Vi använder numera Qvickly.

En administrativ kostnad tillkommer

Anmälan till Östersundsgymnasternas grupper eller aktiviteter

Finns det ledig plats i någon av våra grupper eller aktiviteter kan du se detta här nedan. Du kan filtrera både på ålder och plats. Klicka på grupp eller aktivitet för att få upp mer information om den.

Hur man anmäler deltagande i grupper eller aktiviteter:
Nytt konto

Fyll i din e-post i den lilla rutan längst upp och tryck sedan på "Logga in". Därefter fyller du i ditt/ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Observera att du ska använda personnumret för personen som ska anmälas till en grupp. Du har nu skapat ett konto och du får en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter väljer du vilken medlem som du vill anmäla till en grupp eller aktivitet. Klicka sedan på den grupp eller aktivitet som du vill göra en bokning för. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Befintligt konto

Har du redan ett konto så fyll i din e-postadress och tryck på "Logga in". Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill anmäla till en grupp eller aktivitet. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp eller aktivitet som du vill göra en bokning för. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Rabatter

Är du ledare och gymnast i föreningen och vill få rabatt eller om du är förälder som är ledare och vill ha rabatt på ditt barns träning, kontakta kansliet innan du bokar, kansliet@ostersundsgymnasterna.se, så får du hjälp där.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp eller på en aktivitet bara genom att skapa ett konto.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail: kansliet@ostersundsgymnasterna.se