Välkommen till vårt bokningssystem!

Anmälan till vårterminen 2024 är nu öppen nya medlemmar. Terminsstart sker vecka 2 för samtliga träningslag, tävling- och tävlingsförberedandelag.

Har man några frågor kring grupper inför vårterminen får man gärna kontakta oss på kansli@unitedmovement.se.

Innan bokning så ber vi er att läsa igenom vår Bokningspolicy

Hur man bokar:

Befintlig medlem

Har du redan ett konto klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Ny medlem

Klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget och därefter ditt/ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka.

Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Se dina bokningar och uppdatera dina kontaktuppgifter

Du kan när som helst logga in igen på denna bokningssida genom att få en ny engångskod. Klicka bort pop-up rutan för att skapa ny bokning och klicka sedan på knappen "Mina sidor". Där kan du också ändra kontaktuppgifter och lägga till en mejladress för målsman som vill ha utskick.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto. Du kommer få ett mejl med en bekräftelse på att du fått plats.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mejl kansli@unitedmovement.se