Vad roligt att du vill gå med oss och/eller anmäla dig till våra träningsgrupper!

Här kan du bli Healthy Women-supporter, bli medlem och anmäla dig till våra olika träningsgrupper i Järva, Skärholmen och Karlskrona. Börja med att läsa och ta del av informationen nedan. När du sedan trycker på “Gå vidare” så kommer du att få upp våra olika områden som rubriker -  och om du klickar på området du är intresserad av att träna i så får du upp vilka olika aktiviteter och träningsgrupper vi erbjuder just där. Under "Healthy Women: Supporter/Medlem" kan du antingen signa upp dig för vårt nyhetsbrev eller bli medlem. Logga sedan in och genomför anmälan och betalning*.
Har du inget konto? Fyll i din mejladress i rutan och följ stegen. Efter detta kommer du att få ett mejl med en engångskod för att aktivera ditt konto. Du kan också trycka på “Så fungerar det” i högra hörnet för mer information, eller mejla oss på kansli@healthywomen.nu så hjälper vi dig.

*En gång per år kommer du att betala en medlemsavgift med en inkluderad olycksfallsförsäkring på 100 kronor för att delta i våra aktiviteter, och det är en obligatorisk avgift att betala för alla som tränar med oss. Det är en engångsavgift som gäller för en person under ett år, så även om du vill delta i fler än en aktivitet behöver du bara betala avgiften en gång. Försäkringen är viktig ifall du till exempel skulle skada dig på träningen. En medlemsavgift kan inte återbetalas.

Det finns mer information om alla våra träningsgrupper på vår hemsida www.healthywomen.nu under “Boka träningar och events”.

Har du några frågor eller funderingar om medlemskapet? Kontakta oss gärna på mail kansli@healthywomen.nu eller på telefon +46 72 911 17 90 - vi finns här för att hjälpa dig!

När du registrerar dig i SportAdmin kommer vi att behandla dina personuppgifter i enlighet med vår integritetspolicy, integritetspolicy.