Välkomna till vårt bokningssystem

Genom att scrolla ner på sidan och trycka på "gå vidare" kan ni boka in er i någon av våra träningsgrupper som passar med ålder och nivå.

För att alla grupper ska vara öppna måste ni logga in. Fyll i emailadress och tryck på den röda knappen "logga in".

Här kan ni läsa om träningsgymnastik

Här kan ni läsa om manlig AG

Här kan ni läsa om Cheerleading

Här kan ni läsa om parkour

Här kan ni läsa om våra motionsgrupper

Vill du bli ledare i föreningen? Du/ditt barn får förtur in i föreningen och ni betalar ingen träningsavgift. Du gör en intresseanmälan genom att klicka här!

Anmälan till höstterminen 2024

Befintlig medlem - bokningen öppnar 13 maj.

Ni har förtur till plats i er befintliga grupp fram till och med den 26 maj.

Ni har endast åtkomst att boka den grupp ni gick i under våren 2024. Er grupp kan ha bytt namn, tid och plats men den grupp ni har åtkomst till är samma som ni gått i under hösten.

Önskar ni byta grupp kan ni göra det mellan den 27 maj och den 2 juni. Då kan ni välja bland alla våra grupper under förutsättning att de inte blivit fullbokade av de som haft förtur.

Om ni vill byta grupp bokar ni INTE in er i gruppen ni gått i under våren, då väntar ni till den 27 maj med att boka en plats.

Ny medlem - bokningen öppnar den 3 juni kl 10.00

Finns det lediga platser i någon av våra grupper kan ni se det på bokningssidan. Ni kan filtrera på ålder och på plats.

VÅRTERMINEN startar vecka 4 och slutar vecka 18.

Lov under sportlov och påsklov.

HÖSTTERMINEN startar vecka 36 och slutar vecka 49.

Lov under höstlovet.

Betalning
Betalning sker med kort eller faktura. Bekräftelse på bokning skickas via mail så snart bokningen är genomförd.

Medlemsavgift
Enligt föreningens stadgar är man som medlem skyldig att betala medlemsavgift samt övriga avgifter som beslutats av föreningen. Medlemsavgiften fastställs av årsmötet.

Medlemskapet är personligt
Medlemskapet knyts till ditt personnummer, och medlemskapet är därmed personligt.

Tidpunkt för startdatum/slutdatum är angivna vid bokning och i bekräftelsen.

Ångerrätt
- Inom 14 dagar efter genomförd bokning, ska eventuell avbokning meddelas
-  Meddelande om avbokning ska lämnas skriftligen till föreningen
- Meddelande om avbokning ska innehålla dina personuppgifter samt uppgift om den kurs/grupp du är anmäld till.

- Ångerrätten gäller inte vid läger, tävlingar eller arrangemang

Återbetalning

• Återbetalning inom ångerrättstiden = full återbetalning
  • Återbetalning efter 1-2 tillfällen, (om ångerrätten inte gäller) = återbetalning av träningsavgift men inte medlemsavgift och eventuell tecknad försäkring.
  • Återbetalning efter 3 träningstillfällen eller fler = 0 kr återbetalning

OBS! Vi kan ej återbetala den administrativa avgiften som utgår från Billmate.

Administrationsavgift

Nu erbjuder vi nya digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr.

För dig som medlem innebär det en smidigare upplevelse vid anmälan och betalning, och fler betalningsmetoder.

Du är alltid välkommen att höra av dig till info@gforebro.se om du har frågor.