Välkommen till UAKKs bokningssida

Här kan ni anmäla er till våra grupper och läger. Börja med att läsa och ta del av nedan information.

Ny medlem

Fyll i din e-post (som vårdnadshavare) och klicka på knappen "Logga in". Fyll därefter i ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Det mailas en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftar din bokning. OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Befintlig medlem

Har du redan ett konto så fyll i din e-post (som vårdnadshavare) och klicka på knappen "Logga in". Det mailas en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftar din bokning.

**********

Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst så ta en titt på vår hemsida för mer info www.uakk.nu

Har ni frågor kontakta oss gärna på konstakningsskola.uakk@gmail.com.

Med vänliga hälsningar

Uppsala Allmänna Konståkningsklubb

Vi använder digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr.