För att kunna anmäla sig behöver man först logga in högst upp på sidan med den gröna knappen:   LOGGA IN

Att en grupp står som Ej Öppen innebär inte att den är fullbokad utan att inloggning inte är gjord, att anmälan för den gruppen inte har öppnat än eller enbart är öppen för befintliga medlemmar i den gruppen. Är en grupp fullbokad står den som Fullbokad.

GYMPALÄGER PÅ SPORTLOVET 17/2

PÅ SPORTLOV SKA MAN SPORTA!

Gör dig redo för hisnande höjder på trampolinerna, snurriga landningar i skumgropen, att se världen upp-och-ner på Parkourbanan och såklart roliga överraskningar.

Lägret kostar 200 kr och anmälan görs under Läger längst ner på sidan.

ANMÄLAN TILL VÅRTERMINENS GYMNASTIKGRUPPER

LITEN/STOR GYMPA 2-4 ÅR och BARNGYMNASTIK 4-6 ÅR

Anmälan öppnar från och med följande datum:

4/12 kl 08:00  Återanmälan för befintliga medlemmar till nuvarande grupp

11/12 kl 08:00  Befintliga medlemmar som vill byta grupp

18/12 kl 08:00  Nya medlemmar

I BGF tillämpar vi inget kösystem inför terminerna för Liten/Stor och Barngymnastiken men skulle det vara fullt i en grupp går det att sätta upp sig på reservlista ifall att det skulle bli lediga platser under teminens gång: Reservlista

Reservlistan töms alltid vid varje terminsslut och en ny anmälan behöver göras igen inför nästföljande termin.

Inbetald terminsavgift återbetalas inte, annat om läkarintyg kan uppvisas eller om avbokning skett skriftligen till kansliet (kansliet@bjerredsgf.se) senast innan det tredje schemalagda träningstillfället.

För hjälp med anmälan se: Anmälan - Hjälp

TRUPPGYMNASTIK TÄVLING, TRUPPGYMNASTIK TRÄNING och PARKOUR

Befintliga Medlemmar

Anmälan och betalning av terminsavgiften görs i anmälningsmailet som skickas ut under vecka 49 till alla nuvarande medlemmar i grupperna. Anmälan behöver vara gjord innan terminsstart.

Nya Medlemmar

Till grupperna i Truppgymnastik Tävling, Truppgymnastik Träning och Parkour tas nya medlemmar in till eventuellt lediga platser i första hand från kölista.

Kölista: Truppgymnastik Tävling

Kölista: Truppgymnastik Träning

Kölista: Parkour

ANMÄLAN TILL VÅRTERMINENS MOTIONSPASS MED BGF MOTION