Genom att skicka in en anmälan kommer du också att få betala din anmälan direkt. Mer information kommer när du går vidare i anmälningsformuläret.

Vill du istället anmäla dig till något av våra lag, klicka här.

Hur man bokar:

Wintercamp 2024 Tisdag 2 januari - torsdag 4 januari 2024:

I år är det flickor och pojkar födda 2008-2012 som får möjlighet att delta på detta läger. Du som vill deltaga behöver inte vara medlem i Nässjö Basket, men registrering av personuppgifter behövs vid anmälan till Wintercamp. Gör då så här:

1. Skriv in mailadress

2. Skriv in personnummer för den som ska anmälas

3. Fyll i personuppgifter

4. En engångskod skickas till mailen som angetts

5. Fyll i engångskoden och välj personen du nytt skapade

6. Nu är personen sparad i vårt register och nu väljer du Wintercamp 2024 och följer steg därefter för anmälan, betalning och lite andra uppgifter såsom t-shirtstorlek, ev allergier och godkännande att medverka på foto.

Är du redan medlem i Nässjö Basket loggar du in och går direkt till steg 6 ovan. :-)

Varje dag kommer att fyllas med roliga träningar med duktiga tränare där lek och allvar blandas. Vi vågar lova att detta blir jullovets bästa dagar!

Vi börjar kl. 09.00 och håller på fram till ca kl. 16.00 varje dag. Ordentlig varm lunch samt mellanmål serveras på lägret.

Sista anmälningsdag 10/12.

Anmäl så snart du har möjlighet, det är begränsat antal platser. Anmälan är bindande och kostnaden är 800 kr.

Avseende betalning:
Det finns olika betalningsalternativ att välja i nästa steg.

Frågor:
Har ni frågor kontakta oss gärna på mail: ungdomssektionen@nassjobasket.se

-------------------------------------------------------------------------------

Befintlig medlem
Har du redan ett konto fyll i din mailadress och klicka på knappen som det står "Logga in" på. Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den aktivitet som du vill boka. Klicka på ”Reservera en plats”. Välj ev tillval gällande friköp och klicka sedan på ”Nästa”. Uppdatera alternativt bekräfta era kontaktuppgifter, klicka därefter på ”Nästa”. Välj Betalningsmetod och betala. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Ny medlem
Fyll i din mailadress och klicka på knappen som det står "Logga in" på. Ange personnummer och klicka på ”Vidare”. Fyll därefter i kontaktuppgifter och klicka på ”Spara deltagare”. Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden.

Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". När alla i familjen är registrerade kan du välja en grupp att boka dig till. (Om du ska köpa familjemedlemskap kontakta ungdomssektionen@nassjobasket.se så hjälper vi dig.) Klicka på ”Reservera en plats”. Välj ev tillval gällande friköp och klicka sedan på ”Nästa”. Välj Betalningsmetod och betala. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Som aktiv medlem ska man delta i försäljning som arrangeras av föreningen.

Hösten 2023 - New Body:
Friköp går att göra för 400 kr. Betalning görs i samband med att anmälan om friköp görs.

Vinter 2023 - Bingolottos julkalendrar:
Aktiv medlem deltar i försäljning av de julkalendrar som laget erhåller för försäljning.

Våren 2024 - New Body: