LÄS DET HÄR INNAN DU BOKAR!

Bokningen till Vår-Läger 2024 är Öppen! För medlemmar från 7 år!

Nu kan du boka plats till sommarträning. Vecka 20-26. Preliminära träningstider samt kostnad ser du på respektive grupp. Du måste logga in för att kunna boka.

Gäller de som tränat i tävlingsgrupp under VT24.

Undrar du när vi öppnar bokningen inför HT24? Då kan du registrera dig i gruppen "När öppnar bokningen inför HT24". Då får du ett mail med info. Du hittar den under fliken "Övrigt"

Nu har alla medlemmar fått utskick inför vårterminen 2024.  Hittar du inte mailet kolla skräpposten!

Befintliga medlemmar har till och med den 31/12 på sig att tacka ja eller nej till sin plats. Därefter släpper vi övriga platser till nya medlemmar.

Från och med måndag den 1/1 klockan 12:00 går det att boka lediga platser.

Du kan redan nu se vilka grupper som kommer vara bokningsbara och hur många lediga platser det finns. Antalet lediga platser kan ändras fram till den 31/12 om någon avbokar sin plats.

Vi tar in nya medlemmar under hela terminen i mån av plats.

Har ditt barn erfarenhet av gymnastik och är intresserad av att träna i fortsättningsgrupp/tävlingsgrupp måste ni maila oss på gffram@telia.com

Vårterminen 2024

Information om startdatum för respektive grupp står i bokningsinformationen.

Vårterminen 2024 startar vecka 3 och pågår till och med vecka 18.

Är gruppen fullbokad?

Anmäl dig via knappen ”bevaka grupp” om gruppen är fullbokad. Då får du automatiskt ett meddelande när det blir en ledig plats. Först till kvarn-principen gäller.

Du måste registrera det barn som vill börja på gympa och vara inloggad på bokningssidan för att kunna välja att bevaka en grupp.

Varför administrationsavgift?

Tack vare administrationsavgiften kan vi erbjuda er digitala betalningsmetoder tillsammans med Qvickly. För samtliga betalningar tillkommer därför en administrationsavgift på mellan 9-59 kronor, beroende på fakturans totala summa.

OBS! Tänk på att läsa igenom våra köpvillkor innan du genomför din bokning. Där hittar du bland annat information om våra riktlinjer för eventuell återbetalning.

Har du frågor maila gärna oss: gffram@telia.com