Här blir du Medlem i Östers IF!

Som medlem i Östers IF stärker du klubben.

Ditt stöd och engagemang, i med- och motgång, gör Östers IF som förening starkare. Tack för att du hjälper oss att utveckla Elitfotbollen, vår Akademi- och Ungdomsverksamhet och vårt arbete med Öster i Samhället genom ditt medlemskap i klubben.

Ett medlemskap i Östers IF år 2024 innebär:
- Att du får gå på Östers medlemsmöten och årsmöten
- Du får flera exklusiva erbjudanden på biljetter & souvenirer under årets gång
- Lunchrabatt på Östergatans restaurang
- Du får nyhetsbrev som rör hela Östers verksamhet

Priser:
Familj: 700 kr
Vuxen/Pensionär: 400 kr
Barn/Ungdom/Student: 200 kr
(0-18 år - född 2006 eller senare)

Vill du hellre ha ett inbetalningskort hemskickat så skicka e-post till medlem@ostersif.se

Ladda ned Sportadmins MedlemsApp på Google Play eller i App Store där du har ditt digitala medlemskort framöver.

Nu erbjuder vi nya digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr.

Har ni frågor som rör medlemskap? Kontakta oss gärna på mail: medlem@ostersif.se eller på telefon: 0470-73 12 00