Välkomna till vårt bokningssystem

Här anmäler ni er till alla våra grupper och läger.

Nya medlemmar:

Har ni inte registrerat er via intresseanmälan så loggar ni in som ny person. När ni gjort detta så ser ni de avgifter och träningstider som gäller för respektive grupp.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ni kan välja flera olika betalningsmetoder tex. delbetalning.

Vi har därför valt att de åtagande ni har med att sälja Sverigelotter ( se information om detta längre ner under avgifter/åtaganden) betalas i samband med bokningen och hämtas sedan ut på kansliet under de veckor som det är bemannat i februari, separat mail kommer om vilka veckor och tider som detta är möjligt.

Eftersom vi är en ideell förening så är detta en kostnadseffektiv lösning som gör att vi  kan minska våra ideella arbetstimmar för administration.

Administrationsavgift:

Nu erbjuder vi nya digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För samtliga betalningar tillkommer en extern administrationsavgift mellan 9 - 59 kr.

För dig som medlem innebär det en smidigare upplevelse vid anmälan och betalning, och fler betalningsmetoder.

Dessutom får du tillgång till MedlemsAppen = kalender, kallelser, digitalt medlemskort, samåkning, utskick, m.m. Ladda ner ”SportAdmin MedlemsApp” från AppStore eller Google Play, efter att du har betalat medlemsavgiften så får du också tillgång till Medlemskortet och eventuella erbjudanden direkt!

Har ni frågor angående fakturan, kontakt Kansliet  via mail kansliet@sundsvallsgymnasterna.se

Med vänliga hälsningar
Styrelsen

Vill ni börja  träna i en eller flera av våra Basgrupper, PTG bas 1-4, eller vår vuxengrupp anmäler du dig här, finns det plats i en grupp/grupper som passar för er eller ert barns ålder och kunskap så anmäler ni er här direkt och har sedan fått plats i gruppen.

Befintliga medlemmar:

Ni måste nu återanmäla er till den bas-grupp,  tävlings-/fortsättningsgrupp ni tillhörde under förra terminen eller den grupp ni har blivit erbjuden via mail.

Allmänt:

Ni ser även vad vi har för fler grupper inom föreningen men dessa är tävlings/fortsättningsgrupper och är ej bokningsbara.

Mer information och kostnader får ni fram när ni klickar på respektive grupp.

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan du se detta här nedan. Om den grupp ni vill anmäla till är full så klicka i prenumeration så får ni ett mail om gruppen får återbud.

Ni får gärna anmäla er till flera grupper men vi har ingen rabatt  på träningsavgiften eller åtaganden.

Ni kan filtrera på ålder.

Klicka på gruppen för att få upp mer information om den samt vilka förkunskaper som behövs.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst så ta en titt på vår hemsida för mer info

www.sundsvallsgymnasterna.se

Viktigt!! att ni läser igenom avgifter och övriga åtaganden: Klicka här

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail:

kansliet@sundsvallsgymnasterna.se

Om gruppen ni vill anmäla dig till är fullsatt kan du göra en intresseanmälan via länken nedan för att visa ditt intresse, anmälan är enbart till för att vi ska veta hur stort intresse det finns för respektive grupper och innebär inte att ni står i kö för dessa grupper.

Om du kan tänka dig att vara ledare/hjälpledare ange detta i anmälan så kontaktar vi dig. Här anmäler sig även ni som kommer från en annan gymnastikförening och har tränat i tävlingsgrupp.

Länk till intresseanmälan