Välkomna till Lulegymnasternas bokningssystem

Ny medlem eller första gången du bokar här?

Klicka på den gröna knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget och därefter ditt eller ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka.

Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Befintlig medlem

Har du redan ett konto klicka på den gröna knappen "Logga in för att boka". Fyll i din e-post i första steget, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Lulegymnasterna vill informera om att det är viktigt att:

Barngrupper

LÄS noga vilka ålderskrav som grupperna har, och anmäl till en grupp som överenstämmer med ålder på ert barn. Lulegymnasterna förbehåller sig rätten att avboka plats och återbetala alla avgifter ifall till exempel ett barn i ålder på 2 år bokas in i barngymnastik som har ålder mellan 4-6år, eller att ni personligen inte fått ett erbjudande av föreningen om en plats i en grupp. Kansliet kommer i så fall att kontakta Er innan terminsstart.

Tävlingsgrupper på Arcus

För att kunna boka in sig på de mer avancerade grupperna i nya hallen på Arcus inom Truppgymnastik och Artistisk gymnastik (Manlig och Kvinnlig) är det förkunskapskrav som bland annat innebär att man har gått i en KG-grupp på Voltarenan. Därför kommer endast den grupp som man är behörig till att söka vara bokningsbar, övriga kommer att visa "ej bokningsbar". I övrigt hanteras flytt av gymnaster mellan grupperna av ledarna.

Är det så att någon gymnast skall byta grupp, behöver ni kontakta ledare för respektive ny och gammal grupp så får de i sin tur kontakta kansliet, för att möjliggöra för bokning av gymnast i annan grupp.

Skulle den grupp du önskar boka en plats i vara full går det att prenumerera på en plats i den gruppen. Då kommer ni få ett mail när en plats blir ledig.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail info@lulegymnasterna.com