Här kan du se lediga platser i våra grupper. Du kan filtrera på kategori, födelseår, veckodag och träningslokal.

När du klickar på gruppens namn öppnas en ruta med mer information. De flesta nybörjargrupper inom barngymnastik är mixgrupper med både killar och tjejer, men det finns ibland grupper för bara killar och bara för tjejer. Grupperna inom barngymnastik är förberedande för truppgymnastik.

Vi har också MAG (Manlig artistisk gymnastik) och KvAG (Kvinnlig artistisk gymnastik).

Är du osäker på vilken grupp som passar ditt barn bäst så ta en titt på vår webbplats för mer info www.goteborgsturn.se

Så här bokar du:

Ny medlem: Klicka på den röda knappen "Logga in". Fyll i din e-post i första steget och därefter ditt/ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Du får ett mejl med en engångskod, skriv in engångskoden. Därefter kan du boka. Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mejl som bekräftelse på din bokning.

Redan medlem: Har du redan ett konto, klicka på den röda knappen "Logga in". Fyll i din e-post i första steget, det mejlas nu en engångskod, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mejl som bekräftelse på din bokning.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Har du frågor, kontakta oss gärna på e-post: info@goteborgsturn.se.