Välkomna till vårt nya bokningssystem

Nu erbjuder vi nya digitala betalningsmetoder – allt för att vi som verksamhet ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr.

Här kan ni anmäla er till våra grupper. Börja med att läsa och ta del av nedan information. Gå sedan vidare för att se vilka grupper vi har - här kan du filtrera på kategori, ålder/födelseår, veckodag eller plats för att hitta den grupp du är intresserad av. Klicka på gruppen för att få upp mer information om den samt vilka förkunskaper som behövs. Logga sedan in och genomför anmälan och betalning.

Viktigt!

För er som kommer att ha era kurser i Angered och där eleven är över 12 år, kan komma att få betala en liten ytterligare avgift i samband med entrén.

Hur man bokar:
Ny kund

För att bli kund, klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka". Följ stegen genom att ange din e-postadress först, och sedan fylla i ditt eller ditt barns personnummer tillsammans med övriga kontaktuppgifter. När du har slutfört detta, har du nu skapat ett konto.

Ett e-postmeddelande kommer nu att skickas till din angivna e-postadress med en engångskod. Vänligen ange den engångskoden för att fortsätta. Därefter får du möjlighet att välja vilken grupp du vill boka för.

När du har valt en grupp, klicka på den önskade gruppen och avsluta genom att trycka på "Boka" längst ner. Efter att du har genomfört bokningen kommer du att få en bekräftelse via e-post.

VAR OBSERVANT på att ange namn och personnummer för den person som ska anmälas. Det är alltså inte möjligt att anmäla sitt barn med sitt eget namn och personnummer.

Befintlig medlem

Som befintlig medlem

Om du redan har ett konto, klicka på den blåa knappen "Logga in för att boka". Ange din e-postadress i det första steget och vänta på att en engångskod skickas till din e-postadress. När du har fått engångskoden, fyll i den för att fortsätta. Därefter kan du välja vilken grupp du vill boka för.

Om du vill lägga till fler personer i familjen, klicka på "Ny deltagare". Välj sedan den grupp du önskar boka för och avsluta genom att klicka på "Boka" längst ner. Efter genomförd bokning kommer du att få en bekräftelse via e-post.

OBS! Kom ihåg att enbart skapa ett konto innebär inte att du automatiskt blir bokad i en grupp. Du måste göra en separat bokning för den valda medlemmen.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst så ta en titt på vår hemsida för mer info www.mermaidsimskola.se

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail info@mermaidsimskola.se