Så kul att du vill bli medlem

Redan medlem

Du gör registrering av medlemskap samt val av träningskort genom att fylla i din e-postadress sedan klickar du på den gröna knappen "LOGGA IN”  - det mejlas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden klicka på "LOGGA IN”.

Väl vilken medlem det avser, vill du lägga till en ny person i familjen klickar du på "Ny person" fyll i formuläret klicka på ”SPARA DELTAGARE”.

Välj vilken typ av träningskort det avser och klicka på "Boka" längst ner. Du kommer att få ett mejl som bekräftelse på din registrering.

Ny medlem

Klicka på den gröna knappen "LOGGA IN". Fyll i din e-post i första steget och därefter ditt/ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter. Du har nu skapat ett konto. Det mejlas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka.
Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Klicka på "GÅ VIDARE" längst ner. Du kommer att få ett mejl som bekräftelse på din registrering.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mejl info@soderskogsif.se

Hela föreningen är vaccinerad mot doping och vill bedriva ett rent och hälsosamt idrottande. Ni kan läsa mer på www.antidoping.se

Tack för din registrering!

Söderskogs IF