Här kan du anmäla dig till Fotbollsskola på Tegstunet 17-20/6 för barn födda 2010-2016. Det är ett bokningssystem för medlemmar- och ickemedlemmar.

För att boka/anmäla sig till våra aktiviteter behöver man inte vara medlem i Umeå Södra FF, Tegs SK Fotboll eller TegSödra Umeå IF, men man måste skapa en användare för att logga in på bokningssystem.
OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa en användare.

Hur man bokar:
Klicka på den gröna knappen Logga in längst upp på sidan.
Fyll i din e-postadress och därefter ditt/ditt barns personnummer samt övriga kontaktuppgifter.
Nu har du skapat ett konto och får en engångskod till din e-postadress.
Skriv in engångskoden här på sidan.
Tryck sedan på din användare.
Klicka på gröna knappen reservera en plats.
Anmäl ditt barn genom att fylla i formuläret och klicka sedan på nästa.
Du kan betala via Swish, Visa eller Qvickly.
Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

Fotbollskolan kommer vara under fyra dagar (mån-tors) och kostar 1000 kr/spelare + administrationsavgift 49kr.

Har ni frågor om hur du bokar/anmäler dig kan ni gärna kontakta TegSödras kansli via kansliet@tsuif.se eller på telefon 090 - 13 35 70 .