Välkomna till vårt bokningssystem för våra grupper och läger:

Uppe i högra hörnet hittar ni instruktioner om hur inloggning och bokning går till:  Så fungerar det

Betalning sker direkt vid bokning. Ni väljer lämpligt betalningssätt (kortbetalning, fakturabetalning eller delbetalning). En administrationsavgift tillkommer på upp till 59 kr, beroende på belopp. Bokningen är genomförd först efter betalningsbekräftelse.

På nästa sida ser ni vilka grupper som är öppna för bokning (ser ni inga grupper finns inga grupper öppna för bokning). Vi har verksamhet i Täby, Vallentuna och i Österåker.

• Grön markering - grupper öppna för bokning
  • Orange markering -  ej öppna för bokning
  • Röd markering - fullbokade grupper

- Träningsgrupper - Ledare

Vi är ett stort behov av vuxna ledare i våra grupper.
Vi kommer kontakta grupper som ej har två ideella vuxen ledare i gruppen och informera om detta problem. Detta innbär att gruppen ej kommer att starta om vi inte har fått in vuxna idella ledare.
Ingen förkunskaper inom gymnastik krävs.

Vill ni säkra er plats till ert barn så anmäl er som ledare via detta formulär: Bli ledare till VT 2024
Önskar ni byte grupp till VT 2024: Fyll i detta formulär: Byta grupp VT 2024
Om önskad grupp är fullbokad finns det möjlighet att fylla i formuläret :Reservlista till Vårterminen 2024

- Träningsgrupper

Ta gärna en titt bland våra Vanliga frågor.

Ni hittar våra köpvillkor bland våra vanliga frågor

Klicka här för Terminsdata

- Gymnastikskola(Tävlingssektionen)

Intresseanmälan Gymnastikskola

Gymnastikskolan är en del av föreningens tävlingsverksamhet. Läs mer under FAQ under Tävlingsgymnastik.

Är ditt barn intresserad av att börja träna fler gånger i veckan med en målsättning att tävla i truppgymnastik? Då har ni möjlighet att fylla i ett formulär med en intresseanmälan. Vi fyller på i våra Gymnastikskolor i den mån det är möjligt.

Intresseanmälan, Gymnastikskola

Vi behöver dig!

Täby Gymnastikförening är en ideell förening och vi söker ständigt nya ledare som vill vara med och driva vår förening framåt. För att kunna starta samt hålla igång våra grupper behövs det minst en vuxen ledare till de yngre barngrupperna som kan hjälpa till med närvarorapportering, ansvara för nycklar till skollokaler samt lägga en grovplanering (med stöd från kansliet). Vi förbehåller oss rätten att erbjuda annan gymnastikgrupp om vi ej har kunnat hitta ledare till vald grupp.

Har du själv varit gymnast eller är aktiv inom någon idrott eller sport. Hör av dig till oss. Vi hjälper till med utbildning, material, support och stöd, samt duktiga gymnaster som är med och visar övningarna i grupperna. Vi erbjuder er garanterad plats för eget barn i gymnastikgrupp samt ett arvode.

Hantering av personuppgifter

Inom idrottsrörelsen behandlar vi en stor mängd personuppgifter. De används bland annat till att hålla ordning i medlemsregister, fördela ekonomiska stöd eller arrangera tävlingar.

Det finns särskilda regler för hur personuppgifter ska hanteras på ett tryggt och säkert sätt. Den 25 maj 2018 kommer personuppgiftslagen ersättas av den nya dataskyddsförordningen (GDPR), vilket gör att kraven förändras något. Med anledning av dessa förändringar har vi kompletterat medlemsvillkoren med en integritetspolicy. Den beskriver mer utförligt vilka personuppgifter vi hanterar, varför vi hanterar dem och vilka rättigheter du har som medlem. Vill du läsa mer så hittar du medlemsvillkoren och integritetspolicyn här.

Välkomna!