Välkomna till vårt bokningssystem

Bokningen är just nu stängd. Vi öppnar igen i juli när säsongen 2024/2025 startar.

--------------------------------------------------------------------

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan du se detta här nedan. Ni kan filtrera på ålder och på plats. Platser till Jämtkraft Barnskidskola kommer öppna om några månader.

Om en grupp är full får du möjligheten att skapa en prenumeration. Om det släpps ytterligare platser kommer du då få ett mail om att det finns platser och det är först till kvarn att boka plats. Du kan alltid avsluta en prenumeration.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar bäst så ta en titt på vår hemsida för mer info www.ostersundssk.se

Nu erbjuder vi nya digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Fotomedgivande

Nu kan du som medlem själv markera om du inte vill vara med på foto. När du anmäler dig via bokningssidan kan du direkt på en medlems personkort med uppgifter markera med en bock om medlemmen inte vill vara med på foto. Du kan ändra detta när som helst senare. Läs mer om detta på vår hemsida under Bli medlem.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail info@ostersundssk.se.