Anmälan Vår & Sommar 2024

____________________________________________________________________________

Köp till vårt nya medlemspaket med vattenflaska + gympapåse när du anmäler dig!

Information om våra olika inriktningar och aktiviteter hittar du på vår hemsida www.hylliegf.com
Alla våra aktiviteter är på Hyllie Sportcenter (Bollspelsvägen 3, Malmö).
Gäller ej grupperna i Klagshamn som är i Folkets Hus (Borrebackevägen 217)

Vårterminen pågår v. 4-22 (uppehåll v. 8 och v. 13).

Vanliga frågor:

Kan man prova på innan man anmäler sig och betalar?
Vi erbjuder inga provtillfällen utöver våra Öppna Hus (sportlov, sommarlov & höstlov). Man måste ha fått en plats i en grupp för att deltaga. Avanmäler man sig inom max tre veckor från startdatum återbetalas resterande träningsavgift.

Hur loggar jag in/gör en anmälan?
Följ stegen under Så fungerar det uppe i höger hörn. Kontakta oss vid problem.

Jag får ingen engångskod skickad till min e-post
Kontrollera att den inte hamnat i skräpkorgen och att du tillåter mail från no_reply@utskick.sportadmin.se

Det står att mitt barn är för ungt/gammalt för vald grupp?
Det är endast en varning och det går att anmäla ändå - men vi ber er respektera vår åldersindelning, se nedan!

Gruppen är full, kan jag stå i kö?
Genom att välja 'bevaka grupp' inne på en grupp får ni mail när en plats blir ledig. Bevakningen gäller endast för pågående termin och överförs ej till nästa. Vi har inget kössystem, först till kvarn gäller.

____________________________________________________________________________________________

VIKTIGT - VAL AV GRUPP:

Åldrar på grupper avser den ålder barnet är eller fyller under terminen
Ex: Barngymnastik 7-8 år. Barnet är eller fyller minst 7 år under terminen (jan-juni för vårtermin, juli-dec för hösttermin).

Parkour:
Nybörjare 6-7 år anmäler sig till Steg 1.

Nybörjare 8+ år anmäler sig till Steg 2.

Steg 3 kräver tidigare erfarenhet av parkour/freerunning/gymnastik. Kontakta oss via mail vid intresse.

Dance Gymnastics:
Nybörjare anmäler sig till Orange grupp (fr. 7 år) eller Lila grupp (fr. 10 år).

Blå, Röd, Gul och Rosa är stängda fortsättnings/tävlingsgrupper.

Nybörjare anmäler sig efter åldersindelning.

Mjukis, Flickis, Frivolt och Salto är stängda fortsättningsgrupper som kräver att man tränat gymnastik några terminer.

Övriga grupper:
Se åldersindelning för att välja rätt grupp.

OBS! Önskar ni boka mer än 1 pass/vecka (gäller i mån av plats) i samma inriktning, boka då ett och maila oss ang. vilket andra pass ni vill gå, för att erhålla rabatt.

Betalning

Vi använder Kansliservice – ett automatiserat och digitalt föreningssystem för att skapa ännu bättre förutsättningar att utveckla vår verksamhet. För dig som medlem innebär det att du kan betala avgiften med fyra digitala betalningsmetoder:

• Kortbetalning
  • Fakturabetalning
  • Delbetalning
  • Swishbetalning

Systemet innebär en minskad manuell administration för oss som förening och ett effektivare sätt att hantera anmälningar vid terminsstart.

En administrationsavgift mellan 9 - 59 kr per betalning tillkommer för att täcka transaktionskostnader, automatiserade funktioner och ger dig som medlem tillgång till MedlemsAppen.

Villkor för återbetalning

Återbetalning
  • Återbetalning av medlemsavgift sker aldrig efter det att deltagaren betalt in medlemsavgift i samband med anmälan.
  • Återbetalning av träningsavgift görs inte om det passerat mer än 3 veckor sedan startdatum. Vid avanmälan innan 3 veckor har passerat, återbetalas träningsavgiften motsvarande resterande tillfällen på terminen (från det det datum avanmälan meddelades).
  • Återbetalning av lägeravgift vid avbokning innan sista anmälningsdag görs på hela avgiften exklusive 50 kr, avbokning efter sista anmälningsdag återbetalas ej (endast mot uppvisande av sjukintyg eller liknande).
  • Återbetalning av licensavgift sker aldrig efter det att deltagaren betalt in licensavgift i samband med anmälan.
Avanmälan
Avanmälan måste göras skriftligt via e-post.

GDPR:

- Hyllie Gymnastikförening - Bollspelsvägen 3, 21625 Malmö - www.hylliegf.com  - Kontakt: ola@hylliegf.com - anna@hylliegf.com