Välkomna till anmälan av NAIS grupper

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan du se detta genom att klicka Gå vidare här nedanför.

Klicka på gruppen för att få upp mer information om den samt vilka förkunskaper som behövs.

Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst så ta en titt på vår hemsida för mer info www.nais.nu

Utbildningsåret börjar med höstterminen och det är även då som våra aktiva byter grupp om inget annat är överenskommet med ledarna.

Hur man bokar:
Ny medlem

Ange din mailadress här ovanför.

Du kommer nu att få ange ditt barns eller dina uppgifter (beroende på vilken grupp som ni vill anmäla till).

När alla uppgifter är ifyllda,  får du ett mail skickat till dig, med en engångskod. Denna kod är giltigt i 20 minuter.

Ange din mailadress igen här ovan, samt koden. DÅ kommer du till bokningssidan.

Välj den grupp du vill anmäla till.

Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning. (Är det problem att logga in? Testa att stänga ner och logga in igen)

Är gruppen full, kan du välja att prenumerera, det vill säga, att blir det en plats ledig, får du info på mail om detta. Klicka på gruppen och sedan Prenumerera.

Vill du anmäla fler personer? Ange då din mailadress igen, och sedan ny deltagare.

Befintlig medlem

Fyll i din e-post här ovanför, det mailas nu en engångskod till din e-postadress, skriv in engångskoden. Därefter får du välja vilken medlem som du vill boka. Vill du lägga till fler personer i familjen klickar du på "Ny deltagare". Klicka sedan på den grupp som du vill boka. Du kommer att få ett mail som bekräftelse på din bokning.

OBS! Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

Information om Prova-på och återbetalning:

Vi har inga prova-på-tillfällen.

Om man är osäker på hur våra träningar ser ut, får man gärna besöka oss och titta på, efter kontakt med ansvarig ledare.

Detta med anledning att man inte är försäkrad om man inte är medlem och inskriven i en grupp. Vanliga barnförsäkringar täcker sällan idrottsskador.

Återbetalning
Återbetalning efter ångerrätten gått ut, sker enbart vid sjukdom, och då mot uppvisande av läkarintyg

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail info@nais.nu