Välkomna till vårt bokningssystem
Logga in för att se vad som är bokningsbart

Finns det ledig plats i någon av våra grupper kan du se detta här ovan. Ni kan filtrera på plats och ålder.
Klicka på gruppen för att få upp mer information. Är ni osäkra på vilken grupp som passar ert barn bäst så ta en titt på vår hemsida för mer info www.sydsim.nu

Nu erbjuder vi nya digitala betalningsmetoder – allt för att vi som förening ska kunna digitalisera och förenkla vår administration. För samtliga betalningar tillkommer en administrationsavgift mellan 9 - 59 kr.

OBS!
  • Du blir inte automatiskt bokad i en grupp bara genom att skapa ett konto.

• Vi förbehåller oss rätten att inte starta upp grupper som har mindre än 50 % anmälda

• Föräldrar får vara i simhallen första lektionen på terminen och sista lektionen på terminen. Barn med särskilda behov, hälsoskäl exempel diabetes samt minisim är undantag. Men när man ska stanna inne i simhallen under lektionstiden så har badet som regel att det är funktions kläder/tränings kläder som gäller. Så ombytes behövs.

• Har man ett barn som är 8 år och yngre så får man lov att vara med inne i omklädningsrummen och hjälpa barnen att byta om, duscha och lämna till respektive grupp. När barnen är färdig med undervsingen så är ni välkomna tillbaka för att hämta dom.

• När barnen är 9 år och äldre får de klara sig själva i omklädningsrummen.

•  Sydsim kommer att ha 2-3st instruktörer nere i vattnet som håller i undervsinigen för barnen. Antal instruktörer ha med att göra hur många barn som är anmälda i grupperna. Vi har som max 5 barn per instruktör. Sydsim har även 2st klubbvärdar på plats.

• Barn som är anmälda till Sydsims simskola för inte bada i väntan på simundervisingen ska starta eller efter simundervsingen. Är det så att barnen ska bada måte man betala inträde enligt gällande taxa för Burlövsbadet.

Om ditt barn har blivit rekommenderad till gruppen  Simiaden så blir barnet automatisk anmäld till nästa termin. När det närmar sig terminsstart så kommer man får ett mejl där man antingen tacka ja eller nej till platsen. Anledningen till detta är för det bara finns 1st grupp av Simiaden1, så man kommer inte kunna välja dagar/tider utan det är redan förbestämt.

Har ni frågor kontakta oss gärna på mail kansli@sydsim.nu eller på telefon 040-433088