.

Vårt kansli ligger här
Tveka inte att kontakta våra anställda om du har några frågor. Kontaktvägar under punkterna nedan

Adress
Särö Kullavik IF
Idrottsgången 2
429 44 Särö

info@sarokullavikif.se

Organisationsnr

Föreningsnr

Bankgiro

Swish
1232682524 ange avsändare samt vad betalningen avser

Länk till Kullaviksskolan (7-mannaplan)

Anställda

Särö Kullaviks kansli består av fyra personer som fungerar som ett lag och hjälper varandra men med utgångspunkt från olika roller. Detta är inte minst viktigt när det gäller kontaktvägar in.

Jörgen, kanslist och sportchef Bordtennis, sköter all redovisning samt in och utbetalningar. Han är ansvarig för alla bordtennisfrågor, stort som smått.

Roger, sportchef Fotboll. Äger alla sportsliga frågor och rapporterar dessa till styreslen. Gammal som ung, stort som smått. Detta är det största området så Roger kommer att få hjälp av andra men det är viktigt att frågorna börjar här.

Viveka, klubbhusansvarig. Håller ihop frågor om klubbhuset. Tvätt, städ, utsmyckning och trivsel. Hjälper till med kanslifrågor. Kommer att ta ansvar för domarkontakter.

Janne, klubbchef. Fördelar arbetet och rapporterar till styrelsen. Konkreta uppgifter: Budget och budgetuppföljning. Sponsorer, evenemang och andra intäkter. Ledarutveckling.  Har dessutom uppgifter inom sporten: träningar, matcher, utbildning.

Vår personal nås numera på nya mailadresser

Viveka Lundström Cruickshank viveka@sarokullavikif.se

Jörgen Andersson jorgen@sarokullavikif.se

Roger Löfman: roger@sarokullavikif.se

Jan Pettersson: janne@sarokullavikif.se

Notera även att Christer Molin agerar Fotbollsutvecklare i Förening och erhåller arvode av HFF för de insatserna. Kontakta gärna Molle: christer@reprobruket.se

Kansliets öppettider

Kansliets öppettider varierar. Stäm träff om du vill vara säker på att kansliet är bemannat.

Club Intersport
Stöd föreningen, handla här!
Stöd till Kullavik IF
Sponsorer till Kullavik IF