SPELSCHEMA SPORTSHOPEN FUTSAL CUP 2015 - KLART!
2014-12-21 15:48
Nu så har vi lottat samtliga gruppindelningar och gjort klart spelprogrammet för Sportshopen Futsal Cup 2015. Trycket på anmälningar har varit mycket stort på många av Pojk-klasserna och det är är oerhört glädjande att så många klubbar vill vara med i cupen. Vi har även i år lyckats göra diverse dispositioner för att utöka där vi kan för att så många lag som anmält sig ska få en möjligt att delta. Dock har vi inte lyckats tillgodose detta för riktigt alla. Spelschemat för alla dagar ligger klassvis under dokumet i menyn ovan. Spelscheman ligger separat för Pojk-klasser resp. Flick-klasser.

Eftersom vi för många klasser gjort dispositioner utifrån samtal med berörda föreningar vill vi nu be samtliga ledare i alla klasser att notera sina respektive speltider och komma i god tid för ombyte och vara förberedda med att ex. ha skrivit ut Laguppställningen på hemmaplan innan om detta är möjligt. Laguppställning för Cupen finns tillgängliga under dokument i menyn till vänster. Planerar ni för att ha med spelare med dispens ska dessa handlingar redovisas till oss samtidigt med Laguppställningen.

Viktigt! - Vi ber samtliga lag också beakta att spelprogrammet är prel. - utifrån tidigare års erfarenhet kommer säkerligen vissa små justeringar av såväl lagändringar och i viss mån även speltider förändras. Vissa vakant platser kommer att tillsättas så snart vi kan - hör av dig om du har ett lag som är intresserade - först till kvarn gäller! Berörda föreningar kommer erhålla mail senare. Vi rekommenderar därav också att man alltid tar ut det sista spelprogrammet innan ni drar hemifrån till cupen.

Vi hälsar alla deltagande lag varmt välkomna till Munkedals Sporthall sista helgen i januari!

Tävlingsledningen
Sportshopen Futsal Cup