Hej!

Den 25 maj 2018 trädde dataskyddsförordningen GDPR i kraft, som innebär förändringar för hur föreningen hanterar personuppgifter.

Genom att registrera dig/ditt barn som medlem i Gråbo Gymnastikförening godkänner du att Gråbo Gymnastik hanterar dina/ditt barns personuppgifter i enlighet med dataskyddsförordningen (GDPR). Personuppgifterna kommer inte att lämnas ut till annan part och du kan när som helst välja att avregistrera dig, men då har du ingen möjlighet att vara medlem i vår föreningen.
Vår integritetspolicy ligger i linje med GDPR.

Gråbo Gymnastik lagrar medlemmars personuppgifter i syfte att hålla kontakt angående träning, tävling och föreningsaktiviteter. Vi för också närvarostatistik på alla aktiviteter för att kunna söka LOK-stöd för våra medlemmar och för statistik som kan analyseras för att utveckla vår verksamhet.

Godkänner du att Gråbo Gymnastik hanterar dina personuppgifter?

Föreningen är personuppgiftsansvarig för behandlingen av de personuppgifter som sker vid: