Välkommen till Vendelsö gymnastikförening!

För att anmäla dig/ditt barn och bli registrerad i kön eller bli medlem i vår förening ber vi dig fylla i nedan formulär samt betala in 50 kr på pg 853814-2. Ange barnets namn vid betalning.

Vid utebliven köavgift tas intresseanmälan bort efter 6 månader.

Vid varje höstterminstart tar vi in nya gymnaster och om det finns lediga platser till vårterminen tar vi in nya från kön även då.

De som fått erbjudande om plats men tackar nej får behålla sin plats i kön till nästa intagning.

Antalet grupper i resp. ålder varierar från år till år och det beror på hur tiderna fördelas i de olika hallarna samt hur många ledare vi har. Det blir med andra ord svårt att svara på hur lång tid det tar innan man får en plats i en grupp. Det kan vara så att ett småsyskon som stått i kö kortare än sin storebror/syster kan få en plats före.

Vid eventuella frågor vänligen maila vendelsogf@telia.com

Tack för din anmälan!

Med vänliga hälsningar

Vendelsö gymnastikförening

Genom att anmäla ert barn till VGF godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt PuL (personuppgiftslagen).

Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på VGF's officiella hemsida. Om ni inte vill att vi publicerar era uppgifter får ni skicka ett mail till i vendelsogf@telia.com

Personuppgifter
* PersonNr: -