Välkommen till Täby Badminton - våren 2023

För att anmäla dig eller bli medlem i vår förening ber vi dig fylla i formuläret nedan:

OBS! I kommentarrutan skriver ni in vilken / vilka grupper (max 2 grupper) ni önskar anmäla er till.

Skriv gärna också information som kan vara viktig för oss att veta, t.ex. allergier.

Viktigt! Kolla "skräpposten" i din mail, vissa bekräftelsemail kan hamna där.

Tack för din anmälan!

Täby Badminton

Genom att anmäla ert barn till Täby Badminton godkänner ni att vi använder uppgifterna i vårt register enligt GDPR .

Ni godkänner även att harmlösa uppgifter som inte skadar eller kränker vare sig individ, grupp eller lag som tex. namn, bild, statistik, etc. publiceras på Täby Badminton officiella hemsida samt övrig informationsmaterial. Om ni inte vill att vi publicerar era uppgifter får ni skicka ett mail till i peter@tabybadminton.se

Personuppgifter
* PersonNr: -