Varmt välkommen till Dans och Balettföreningen!

För att anmäla dig till kurs och bli medlem i vår förening fyller du i formuläret.

I fältet "kommentarer" skriver du vilken danserfarenhet du eller ditt barn har och vilken/vilka danskurser du/ditt barn önskar anmäla till. När ni fått en plats skickas kallelse med mer information till angiven mailadress.

OBS! För Knattedans (1,5–3år) är det FÖRÄLDER (medföljande vuxen) som ska skrivas in i anmälan. Barnets namn och födelsedatum ska skrivas i kommentaren. Om ni även önskar ställa ert barn i kö till Barndans (från 4 år) måste en separat anmälan göras i barnets namn.

Om du saknar fullständigt personnummer eller har frågor, maila info@dansochbalett.se

Tack för din anmälan!

Med vänliga hälsningar,
Skellefteå Dans och Balettförening

Genom att anmäla er eller ert barn till Dans och Balettföreningen godkänner ni också våra användarvillkor. Läs gärna igenom dessa och se särskilt avsnittet om bildpublicering. Vi behandlar alla personuppgifter i enlighet med dataskyddsförordningen.

Personuppgifter
* PersonNr: -